הוראת הדפסה/פלט כשנריץ קובץ זה נקבל ( 6/5/4 מחקו את המיותר( שורות "הדפסה" לדף ה- HTML בשורה 3 יודפס בשורה 6 יודפס

Size: px
Start display at page:

Download "הוראת הדפסה/פלט כשנריץ קובץ זה נקבל ( 6/5/4 מחקו את המיותר( שורות "הדפסה" לדף ה- HTML בשורה 3 יודפס בשורה 6 יודפס"

Transcription

1 <body> alert("hello World"); alert("2+4"); alert(2+4); הוראת הדפסה/פלט תרגיל 1 העתיקו לקובץ וענו על השאלות הבאות השלם: כשנריץ קובץ זה נקבל 3 הודעות מוקפצות. הודעה 1 הודעה 2 הודעה 3.1 כשכותבים ביטוי חשבוני עם גרשיים מקבלים 2. כשכותבים ביטוי חשבוני ללא גרשיים מקבלים 3. מה תדפיס ההוראה alert("2+4="+(2+4)); 4. הסבירו מדוע בהוראה זו מופיע הסימן + פעמיים. כתבו את הביטוי 12=4*3 בהוראת alert אחת בלבד. 5. הוסף את ההוראה JavaScript"); alert("hello \n.6 הסבירו את הסימן n\ תרגיל 2 כתבו תוכנית המדפיסה את שמכם, כתבות, תחביבים בשורות נפרדות בהוראת alert אחת בלבד, תרגיל 3 העתיקו לקובץ וענו על השאלות הבאות <body> document.write("hello World<br/>"); document.write("3+5<br/>"); document.write(3+5+"<br/>"); document.write("2*4=" + (2 * 4) + "<br/>"); document.write("hello <br/> JavaScript"); כשנריץ קובץ זה נקבל ( 6/5/4 מחקו את המיותר( שורות "הדפסה" לדף ה- HTML בשורה 1 יודפס בשורה 2 יודפס בשורה 3 יודפס בשורה 6 יודפס בשורה 5 יודפס בשורה 4 יודפס בשורה 7 יודפס )מחקו שורות מיותרות( הסבירו את הסימן +"<br/>" בהוראה "<br/>"); document.write("2*4=" + (2 * 4) + כתבו את הביטוי 3=21/7 בהוראת document.write אחת בלבד תרגיל 6 כתבו תוכנית המדפיסה את ימות השבוע בשורות נפרדות בהוראת document.write אחת בלבד.

2 תרגיל 5 העתיקו לקובץ וענו על השאלות הבאות משתנים - הציבוה <body> var score = 5; var game = "pong"; var highest_score = 100; document.write(game + "<br/>"); document.write(highest_score + "<br/>"); document.write(highest_score - score + "<br/>"); כשנריץ תוכנית זו הפלט יהיה כמה משתנים בתוכנית זו? רשמו את שמותיהם הוסיפו הוראה להדפסת ערך המשתנה score הסבירו את ההוראה var תרגיל 4 לפניכם תוכנית מילולי. תרגם את התוכנית לתוכנית ב- JavaScript הציבו במשתנה a את הערך 6 הציבו במשתנה b את הערך 5 הציבו במשתנה sum את הביטוי a+b הציבו במשתנה sub את הביטוי a-b הציבו במשתנה mul את הביטוי a*b הציבו במשתנה div את הביטוי a/b הדפיסו את ערכי המשתנים mul, div, sub, sum תרגיל 7 לפניכם אלגוריתם מילולי. תרגם את התוכנית לתוכנית ב- JavaScript הציבו במשתנה colorr את הערך "red" הציבו במשתנה colorg את הערך "green" הציבו במשתנה colorb את הערך "blue" הדפיסו את ערכי המשתנים colorr, colorg, colorb תרגיל 8 לפניכם אלגוריתם מילולי. תרגם את התוכנית לתוכנית ב- JavaScript הציבו במשתנה num1 את הערך 8 הציבו במשתנה num2 את הערך 2 הציבו במשתנה num1 את הביטוי num2+ num1 הציבו במשתנה num1 את הביטוי num1-5 הדפיסו את ערכי המשתנים num1, num2 הציבו במשתנה num2 את הערך num1+1 הדפיסו את ערכי המשתנים num1, num2

3 משתנים - קליטה <body> a = window.prompt ("enter a number"); document.write(a + "<br/>"); document.write(a*2 + "<br/>"); document.write(a*3 + "<br/>"); document.write(a*4 + "<br/>"); תרגיל 9 העתיקו לקובץ ומלאו את הטבלה פלט A הסבירו את ההוראה window.prompt תרגיל לקובץ ומלאו את הטבלה 11 העתיקו <head><meta http-equiv="content-type" content="text/html;charset=iso i"> <body> ;("הכנס ציון במתמטיקה") window.prompt mark1 = ;("הכנס ציון במדעי המחשב") window.prompt mark2 = ;("הכנס ציון בפיסיקה") window.prompt mark3 = avg = (parseint(mark1) + parseint(mark2) + parseint(mark3)) / 3; document.write(" הממוצע הוא "+avg + "<br/>"); הדפסה avg mark mark mark הסבירו את ההוראה parseint(num) מדוע השתמשנו בהוראה זו 3 פעמים?.1.2 תרגיל 11 מחיר צילום דף 31 אגורות. כתבו תוכנית הקולטת כמה דפים צילמה אביגיל. ומחשבת את התשלום הסופי. לפניכם תוכנית. השלימו את החסר. <head><meta http-equiv="content-type" content="text/html;charset=iso i"> <body dir="rtl"> var price = 30; ;("כמה דפים צילמה אביגיל") = pages var var total = parseint ( ) * parseint ( ); document.write(" מחיר סופי לתשלום <br/>" + + "<br/>" + ;("</ br >אגורות"

4 סיכום שאלה וקליטה למשתנה הצבה במשתנה הקפצת הודעה הדפסה המרת טקסט למספר שלם a=window.prompt("enter a number"); b=5; alert( +"\n"); document.write( + "<br/>"); parseint(num) תרגיל 12 לפניכם אלגוריתם מילולי. תרגם את התוכנית לתוכנית ב- JavaScript 1. שאלו "מה מחיר מנה עיסקית במסעדה" קלטו למשתנה restaurant מחיר מנה עיסקית במסעדה 2. שאלו "כמה מנות הוזמנו?" קלטו למשתנה num את כמות ההזמנות 3. הציבו במשתנה total את הביטוי num *restaurant 6. הדפיסו "המחיר הסופי לתשלום"+ total תרגיל 13 יוסף קנה המבורגר וקולה. כתבו קולטת מחיר המבורגר למשתנה קולטת מחיר קולה למשתנה תוכנית ב- JavaScript המחשבת כמה עליו לשלם. hamburger cocacola מחשבת מחיר סופי ומציבה במשתנה total מדפיסה את ערך המשתנה total עם הודעה מתאימה תרגיל 16 אביגיל קנתה חולצות. כתבו קולטת מחיר חולצה למשתנה תוכנית ב- JavaScript shirt קולטת כמות חולצות למשתנה num מחשבת מחיר סופי ומציבה במשתנה price מדפיסה את ערך המשתנה price 15 תרגיל עם הודעה מתאימה המחשבת כמה עליה לשלם. בחנות "קופיל" ניתן לגלוש באינטרנט במחיר של 2 שקלים ל- 31 דקות. כתבו תוכנית הקולטת כמה דקות גלשה שרון באינטרנט, ומחשבת את המחיר שעליה לשלם. יש לבחור שמות משתנים משמעותיים. 14 תרגיל רונן קנה 3 משחקי מחשב חדשים. כתבו תוכנית הקולטת את מחירו של כל משחק. ומחשבת את מחירם הכולל של המשחקים. יש לבחור שמות משתנים משמעותיים. 17 תרגיל בחנות "מגבת-לי" ניתן לרכוש מגבת רחצה ב- 25 ש"ח. כתבו תוכנית הקולטת כמה מגבות רכש אמיר, ומחשבת את המחיר שעליו לשלם. יש לבחור שמות משתנים משמעותיים.

5 תרגיל 18 לפניכם מספר הוראות הכתבות ב- JavaScript תנאים לוגיים רשמו לצד כל הוראה מה יודפס בהרצת התוכנית x = 5; y = 3; z=40 ;m = 25; var t = (y >= x); ההוראה ב- JavaScript document.write(x == y); document.write(y>x); document.write(z<40); document.write(y>=3); document.write(x!= y); document.write(z > 40 && z < 100); document.write(z >= 40 && z <= 100); document.write(x > y && x < z); document.write(x == y && x < z); document.write(x == y x < z); document.write(x > m x!= z); document.write(x > m && x!= z); document.write(m > z y > z); document.write(!t); document.write(t && y > z && x > y); פלט גיל התלמיד ) age (בין 7 ל- 17 document.write(t y > z x > y); document.write(!(t y > z x > y)); מתמטיקה ) math (ציון גדול מ- 85 או אנגלית ( )english גדול מ- 71 מחיר המוצר )price( בין 51 ל- 111 תרגיל 19 כתבו תוכנית שקולטת מספר, מדפיסה "true" אם המספר חיובי ו-" false " אחרת תרגיל 21 כתבו תוכנית שקולטת 2 מספרים, מדפיסה "true" אם סכום המספרים גדול מ- 46 ו-" false " אחרת תרגיל 21 כתבו תוכנית שקולטת מחיר חולצה ומחיר גופיה, מדפיסה "true" אם מחיר החולצה קטן מ- 111 וגם מחיר הגופייה קטן מ- 31 ו-" false " אחרת. תרגיל 22 כתבו תוכנית שקולטת גיל תלמיד וציונו בחינוך גופני, מדפיסה "true" אם גיל התלמיד מעל 11 שנים או ציונו בחינוך גופני מעל 91 ו-" false " אחרת. תרגיל 23 סדרה חשבונית-בסדרה חשבונית ההפרש בן כל שני אברים צמודים זהה. לדוגמה 4,9,12 )הפרש 3( כתבו תוכנית הקולטת שלושה מספרים ומדפיסה true הם מהווים סדרה חשבונית על פי סדר קליטתם אחרת תדפיס. false

6 הוראת תנאי תרגיל 23 העתיקו לקובץ ומלאו את הטבלה <head> <meta http-equiv="content-type" content="text/html;charset=iso i"> <body dir="rtl"> ;("שלך הגובה מה") window.prompt heigh = if (heigh > 1.6) ;(" כדורסל לנבחרת התקבלת document.write(" ;("כדורגל לנבחרת התקבלת document.write(" else פלט heigh מה לדעתך עושה הפעולה if();? מה משמעות ה-?else תרגיל 26 העתיקו לקובץ ומלאו את הטבלה <head> <meta http-equiv="content-type" content="text/html;charset=iso i"> <body dir="rtl"> ;("הכנס ציון במתמטיקה") window.prompt math = ;("הכנס ציון במחשבים") window.prompt computer = ;("הכנס ציון באנגלית") window.prompt english = if ((math>85)&& (computer>85)&& (english>85) ) ;(" התקבלת לעתודה מדעית טכנולוגית document.write(" else if ((math<56) (computer<56) (english<56) ) ;(" הינך משובץ בכיתה רגילה document.write(" else ;(" התקבלת לכיתת מופת document.write(" פלט english computer math מה פירוש הסימן &&?הסימן?

7 תרגיל 25 <head> <meta http-equiv="content-type" content="text/html;charset=iso i"> <body dir="rtl"> ;(("מספר הכנס") parseint(window.prompt x = ;(("מספר הכנס") parseint(window.prompt y = ;("חשבון פעולות / 4 * - + סימן הכנס") window.prompt var op = if (op == "+") document.write("x+y="+( x + y)); else if (op == "-") document.write("x-y="+(x-y)); else if (op == "*") document.write("x*y="+ (x * y)); else document.write("x/y="+(x / y)); </html> פלט op y x / + * תרגיל 24 א. כתבו תוכנית הקולטת מספר ממשי. אם הוא גדול מ 31 יודפס חם מאוד אחרת יודפס מזג האוויר יישאר ללא שינוי ב. כתבו תוכנית שקולטת מספר אם הוא חיובי יודפס אתה ביתרה אחרת יודפס אתה במינוס ג. כתבו תוכנית הקולטת את האות הראשונה של הרחוב שלך ואת האות הראשונה של ביה"ס בו אתה לומד. התוכנית תדפיס אם האותיות זהות.

8 ד. ה. ו. ז. ח. ט. תרגיל 27 כתבו תוכנית שקולטת סימן מ- 2 משתמשים עבור המשחק איקס עיגול. במידה ושני המשתתפים בחרו את אותו סימן תודפס הודעה מתאימה. כתבו תוכנית הקולטת גיל אדם. במידה וגילו מעל 31 ומתחת לגיל 51 יודפס "התקבלת לעבודה" אחרת יודפס "כרגע אין עבודה מתאימה עבורך". כתבו תוכנית הקולטת את מחיר העגבניות. אם המחיר מעל מוגזם" אחרת יודפס "אשמח לקנות". 5 יודפס " המחיר כתבו תוכנית הקולטת את המהירות המרבית לנסיעה בכביש הערבה ואת מהירות הנהג. אם הנהג נוסע בגבולות המותר תודפס הודעה מתאימה אחרת תודפס הודעה "עברת את המהירות המותרת". כתבו תוכנית הקולטת את חום גופו של אדם. אם המספר מעל 38 יודפס "גש לרופא" אחרת יודפס "הינך בריא". כתבו תוכנית הקולטת תו ובודקת אם הוא באותיות a z במידה וכן יודפס שזו אחת מאותיות ה- abc אחרת תודפס הודעה מתאימה. אהוד ודוד עורכים בדיקת מחירים עבור מנוי לחדר כושר. כתבו תסריט הקולט מחיר מנוי לחדר כושר עבור חודש. במידה והמחיר פחות מ יודפס "מחיר מצוין" במידה והמחיר בין 151 ל- 251 במידה והמחיר מעל יודפס "מחיר סביר" - יודפס "יקר אך איכותי" בכל מקרה יודפס "תודה שהשתמשתם בתוכנית הבדיקה של אהוד ודוד" תרגיל 28 יוסי וליאת עורכים בדיקה כמה חניכים הגיעו לפעולת אמצע שבוע בתנועת הנוער. כתבו תסריט הקולט את מס' החניכים עבור פעולת אמצע שבוע במידה והגיעו יותר מ- 31 חניכים - יודפס "אתם מדריכים מעולים" במידה והגיעו בין 21 במידה והגיעו בין 11 ל- 31 חניכים יודפס "מס' החניכים הכי גדול בסניף" ל- 21 חניכים יודפס "מס' סביר של חניכים" במידה והגיעו פחות מ- 11 חניכים יודפס "יש לגייס דחוף חניכים לשבט" בכל מקרה ללא קשר למס' החניכים יודפס בסוף " תנועת נוער - למימוש החזון של יצירת חברה לומדת ועושה" שאלה 29: דני וליטל לומדים צבעים. כתבו תסריט שיעזור להם. קלוט צבע למשתנה color אם הצבוע הוא yellow יודפס צהוב אם הצבוע הוא red יודפס אדום אם הצבוע הוא blue יודפס כחול

9 אחרת יודפס עדיין לא למדנו צבע זה בכל מקרה )ללא קשר לצבע שנקלט( יודפס " צבעים מזינים את נפש האדם ומעניקים לו תמיד שמחה ותקווה " תרגיל לקובץ 31 העתיקו א. ב. ג. ד. ה. וענו על השאלות מה הודפס? כמה פעמים הודפס? הסבירו את ההוראה for חלק - 1 חלק - 2 חלק 3 קידום מונה הלולאה מה תפקידו של המשתנה? i ביצוע חוזר מוגבל מראש <head> <body dir="rtl"> for (i = 1; i <= 7; i++) document.write("hello JavaScript "); תרגיל 31 העתיקו לקובץ ומלאו את הטבלה ב. פלט <head> I 1 <body dir="rtl"> 1 2 var x = 5, y = 4; 3 6 for (i = 0; i < x + y; i++) 5 document.write(i * 5 + " "); מחקו שורות מיותרות א. הסבירו את משמעות הסימן &nbsp כמה פעמים יודפס 5*i? מדוע? תרגיל 32 המדפיס את המספרים בין 211 ל יש להשתמש בלולאה כתבו תוכנית א. המדפיס את המספרים האי-זוגיים בין 1 ל יש להשתמש בלולאה כתבו תוכנית ב. תרגיל 33 כתבו תוכנית החוזר 31 פעמים עבור כל תלמידי הכיתה יש לקלוט כמה כסף תרם התלמיד עבור שיפוץ הכיתה למשתנה money אם הסכום מעל - 51 יודפס " יישר כח" וכן מספרו הסידורי של התלמיד. תרגיל 36 כתבו תוכנית הקולט טמפרטורת מזג אוויר עבור כל יום במשך חודש. יש להדפיס הודעות מתאימות לפי מזג האוויר. יש להדפיס גם את מספרו הסידורי של היום. עד 11 - "קר מאוד"

10 <head> <body dir="rtl"> var x = 5; while (x < 10) { } document.write(x + " "); x++; ביצוע חוזר מותנה 11 עד 17 "קר" 18 עד 22 "מעונן חלקית" 22 עד 31 "חם" 31 עד - 61 "שרב" תרגיל 35 העתיקו לקובץ ומלאו את הטבלה X פלט מחקו שורות מיותרות תרגיל 34 school כתבו תוכנית החוזר עד לקבלת מספר שלילי א. ב. יש לקלוט כמה כסף שילם התלמיד עבור דמי שכלול למשתנה אם הסכום הינו יודפס "שילם דמי שכלול" אחרת יודפס "עלייך לשלם חובותייך!!!" יש להדפיס גם את מספרו הסידורי של התלמיד תרגיל א. ב. 37 כתבו תוכנית הקולט ממוצע ציונים עבור תלמידי כיתה ח'. התוכנית יסתיים כשיתקבל 999 כממוצע ציונים אם ממוצע התלמיד מעל 85 הדפס "תלמיד מצטיין", יודפס "לומד יפה", אחרת יודפס "שפר השיגך" יש להדפיס גם את מספרו הסידורי של התלמיד תרגיל 38 כתבו תוכנית שקולט ציונים עד לקליטת מספר גדול מ- 111 או קטן מ- 1. א. תוכנית ימנה כמה ציונים נכשלים נקלטו. ב. תוכנית ידפיס את ממוצע הציונים תרגיל 39 כתבו תוכנית שקולט גבהים של תלמידים עד לקליטת גובה שלילי. התוכנית ימנה כמה תלמידים גובהם פחות מ יש להדפיס הודעה מתאימה א. התוכנית יחשב וידפיס את הגובה הממוצע. ב.

11 פונקציות תרגיל 61 העתיקו לקובץ וענו על השאלות <head> <body> function NewLine() { } document.write("<br />"); function PrintSum(num1, num2) { } document.write(num1 + num2); function Sum(num1, num2) { return num1 + num2;} <script type="text/javascript"> ;(("מספר הכנס") parseint(window.prompt x = ;("דוגמה") document.write ;("לזימון פונקציות") document.write NewLine(); if (Sum(x, 3) < 10) PrintSum(x, 3) else הינו:") document.write "הסכום, Sum(x, 3)); א. ב. ג. ד. ה. ו. כשנריץ את התוכנית יודפס newline הסבירו מה מבצעת הפונקציה printsum הסבירו מה מבצעת הפונקציה sum הסבירו מה מבצעת הפונקציה מה ההבדל בין הפונקצה PrintSum לבין הפונקציה?Sum return לבין document.write הסבירו מהו ההבדל בן תרגיל 61 עצרת של מספר שלם וחיובי היא מכפלת כל המספרים הטבעיים מ- 1 עד המספר, ומסומנת בסימן קריאה!. לדוגמא: 120=5*4*3*2*1=!5 הגדרה 1=!0. א. כתבו פעולה המקבלת מספר שלם לא שלילי ומדפיסה את העצרת שלו. ב. כתבו פעולה המקבלת מספר שלם לא שלילי ומחזירה את העצרת שלו.

12 document.write () return סיכום פעולה המדפיסה תוצאה פעולה מחזירה תוצאה פעולה שאינה מקבלת פרמטרים כתבו פעולה המדפיסה את שמך, כתבות, תחביבים. כתבו פעולה המדפיסה 5 שמות של מדינות. כתבו פעולה המדפיסה 5 שמות של ערים בישראל. כתבו פעולה המדפיסה את כל אותיות ה- ABC כתבו פעולה המדפיסה את כל המספרים הזוגיים מ- 111 עד 211 כתבו פעולה המדפיסה 5 שמות של מכוניות פעולה המקבלת פרמטרים ומדפיסה/מחזירה תוצאה תרגיל 68 א. כתבו פעולה המקבלת 2 מספרים ומדפיסה את מכפלתם ב. כתבו פעולה המקבלת 2 מספרים ומחזירה את מכפלתם תרגיל 69 כתבו פעולה המקבלת 3 ציונים ומדפיסה את הממוצע א. כתבו פעולה המקבלת 3 ציונים ומחזירה את הממוצע ב. אחרת. תרגיל 51 כתבו פעולה המקבלת 2 תווים ומדפיסה אם הם שווים או לא. א. כתבו פעולה המקבלת 2 תווים ומחזירה true אם הם שווים false ב. תרגיל 51 כתבו פעולה המקבלת 2 מספרים ומדפיסה את המספר הגדול ביותר מבניהם. א. כתבו פעולה המקבלת 2 מספרים ומחזירה את המספר הגדול ביותר מבניהם. ב. false אחרת תרגיל 52 כתבו פעולה המקבלת 2 מספרים ומדפיסה אם שניהם זוגיים. א. כתבו פעולה המקבלת 2 מספרים ומחזירה true אם הם זוגיים ב. תרגיל 53 כתבו פעולה המקבלת מספר דו ספרתי ומדפיסה את סכום ספרותיו. א. כתבו פעולה המקבלת מספר דו ספרתי ומחזירה את סכום ספרותיו. ב. T יודפס T יוחזר תרגיל 56 א. כתבו פעולה המקבלת תו. אם התקבל התו H יודפס "HONDA" אם התקבל "TOYOTA" עבור כל תו אחר יודפס "אין רכב כזה במלאי". ב. כתבו פעולה המקבלת תו. אם התקבל התו H יוחזר "HONDA" אם התקבל."NO" עבור כל תו אחר יוחזר "TOYOTA" תרגיל 55 כתבו פעולה המקבלת מספר NUM ומדפיסה את כל המספרים מ- 1 עד NUM א. כתבו פעולה המקבלת מספר NUM ומחזירה את סכום כל המספרים מ- 1 עד NUM ב. תרגיל 54 כתבו פעולה המקבלת מספר שלם גדול מ- 1 המייצג צבע. הפעולה תדפיס את שם הציבוע א. עבור כל מספר אחר יודפס "אין במלאי". PINK בהתאם: 2- RED 6- BLUE 3-

13 ב. כתבו פעולה המקבלת מספר שלם גדול מ- 1 המייצג צבע. הפעולה תחזיר את שם הצבע בהתאם: -2 RED PINK -6 BLUE -3 עבור כל מספר אחר יוחזר."no" לולאות מקוננות - משימת מעבדה 2.2 במשימה זו נבנה את הדף בעזרת תסריטי JavaScript בלבד. בסופה של המשימה יציג הדף את לוח הכפל. בסעיפים הבאים תתבקשו לכתבו פונקציות הדפסה שונות ב- JavaScript ולזמן אותן. לדוגמה, לפניכם קוד דף HTML HTML פרט לזימון הפונקציה. פתחו אתר ובו דף המכיל פונקציית JavaScript לכתיבת כותרת. הדף אינו מכיל הוראות ב- <html> <head> <title></title> <script type="text/javascript"> function Header() { document.write("<h1> 2.2 ;("< h1 />משימה } <body> <script type="text/javascript"> Header(); </html>.html.1 העתיקו פונקציות כנדרש וכן את זימון הפונקציות בתוך ה-.body אליו את הקוד שלמעלה. בסעיפים הבאים הוסיפו לדף כתבו פונקציה ב- JavaScript המדפיסה כותרת מרמה 1 מיושרת לימין rtl( )direction : בצבע אדום Red( )color : שתוכנה "לוח הכפל נוצר על-ידי תסריט.JavaScript ]רמז 1 הוסיפו לתגית h1 את המאפיין style והתכונות שלו ] ]רמז ב JavaScript- ניתן להשתמש ב- 2 מצייני מחרוזת: מרכאות )"( וגרש )'( ] כתבו פונקציה ב- JavaScript אשר תדפיס את כל המספרים בין 1 ל- 11 בשורה. בסיום תרד שורה. יש להשתמש בלולאה. ]רמז איך יורדים שורה ב-?html ] שנו את הפונקציה שכתבתם בסעיף הקודם כך שתדפיס רווח ) ( בין כל שני מספרים. שנו את הפונקציה שכתבתם בסעיף הקודם כך שתדפיס את המספרים הזוגיים בצבע אדום ואת האי-זוגיים בכחול. ]רמז התגית <div></div> מאפשרת לקבוע style ואין לה תצוגה מיוחדת בדפדפן פרט לירידת שורה לפניה ואחריה. התגית <span></span> )ללא ירידת שורה( ] מאפשרת לקבוע style לטקסט בתוך שורה כתבו פונקציה ב- JavaScript אשר תדפיס את לוח הכפל. השתמשו בלולאה מקוננת והקפידו על רווח בין כל 2 מספרים וירידת שורה בסיום כל עשרת. שנו את הפונקציה שכתבתם בסעיף הקודם כך שתדפיס את כל המספרים הזוגיים בצבע כחול. שנו את הפונקציה שכתבתם בסעיף הקודם כך שתדפיס בנוסף ללוח הכפל גם את הכופלים, כלומר בשורה הראשונה יודפסו המספרים וכל שורה תתחיל במספר השורה. התו הראשון שיודפס יהיה הסימן *. תווי המסגרת )הכופלים( יהיו מודגשים.

14 ]רמז השתמשו ב- style='font-weight:bold'> <span כדי להדגיש טקסט נדרש[ להלן התוצאה הנדרשת : שנו את הפונקציה שכתבתם בסעיף הקודם למטה. היעזרו בטבלה. כך שלוח הכפל יודפס בצורה מסודרת כמודגם.8 9. שנו את הפונקציה שכתבתם בסעיף הקודם כך שתציג את גבולות התאים.

15 שפת התסריטים JavaScript שלב 2 תרגילים נושא 1-6 הוראת הדפסה 5-8 משתנים הציבוה 9-17 משתנים קליטה הוראת תנאי ביצוע חוזר הדפסת כל המספרים בין 1 לסכום המשתנים x+y מוגבל מראש ביצוע חוזר הדפסת כל המספרים בין x ל- 11 מותנה פונקציות לוח הכפל לולאות מקוננות

הוראת הדפסה/פלט כשנריץ קובץ זה נקבל ( 6/5/4 מחקו את המיותר( שורות "הדפסה" לדף ה- HTML בשורה 3 יודפס בשורה 6 יודפס

הוראת הדפסה/פלט כשנריץ קובץ זה נקבל ( 6/5/4 מחקו את המיותר( שורות הדפסה לדף ה- HTML בשורה 3 יודפס בשורה 6 יודפס alert("hello World"); alert("2+4"); alert(2+4); הוראת הדפסה/פלט תרגיל 1 העתיקו לקובץ וענו על השאלות הבאות השלם: כשנריץ קובץ זה נקבל 3 הודעות מוקפצות. הודעה 1 הודעה 2 הודעה 3.1 כשכותבים ביטוי חשבוני

More information

בוחן בתכנות בשפת C בצלחה

בוחן בתכנות בשפת C בצלחה בוחן בתכנות בשפת C ) כתוב תכנית הקולטת ממשתמש מספרים שלמים ומדפיסה כמה מספרים היו גדולים מ-, כמה מספרים היו קטנים מ-, וכמה מספרים היו שווים ל-. 2) כתוב תכנית הקלטת עשרה מספרים טבעיים ומחשבת את הממוצע שלהם.

More information

מותאמת לסביבת. Visual C# 2005 Express שונות. ולבצע rename לשם המבוקש

מותאמת לסביבת. Visual C# 2005 Express שונות. ולבצע rename לשם המבוקש מאגר מעבדות לשפות התכנות החדשות ניתן להשתמש בחומרים לצורך הוראה בלבד. לא ניתן לפרסם את החומרים או לעשות בהם כל שימוש מסחרי ללא קבלת אישור מראש מצוות הפיתוח בראשות ד"ר תמר פז. המעבדה בקובץ זה מיועדת לתלמידים

More information

עץ תורשה מוגדר כך:שורש או שורש ושני בנים שכל אחד מהם עץ תורשה,כך שערך השורש גדול או שווה לסכום הנכדים(נכד-הוא רק בן של בן) נתון העץ הבא:

עץ תורשה מוגדר כך:שורש או שורש ושני בנים שכל אחד מהם עץ תורשה,כך שערך השורש גדול או שווה לסכום הנכדים(נכד-הוא רק בן של בן) נתון העץ הבא: שאלה 1 עץ תורשה מוגדר כך:שורש או שורש ושני בנים שכל אחד מהם עץ תורשה,כך שערך השורש גדול או שווה לסכום הנכדים(נכד-הוא רק בן של בן) נתון העץ הבא: 99 80 50 15 40 34 30 22 10 13 20 13 9 8 א. ב. ג. האם העץ

More information

למבחן ביסודות מדעי המחשב דוגמא

למבחן ביסודות מדעי המחשב דוגמא פרק א' למבחן ביסודות מדעי המחשב דוגמא כתוב תכנית הקולט מספר למשתנה N ולאחריו N מספרים שלמים ומדפיס את כמות המספרים המתחלקים ב 3 - ללא שארית. (10 נקודות). כתוב ביטוי בוליאני המייצג את התנאי הבא: ספרת העשרות

More information

מותאמת לסביבת. Visual C# 2005 Express שונות. ולבצע rename לשם המבוקש

מותאמת לסביבת. Visual C# 2005 Express שונות. ולבצע rename לשם המבוקש מאגר מעבדות לשפות התכנות החדשות ניתן להשתמש בחומרים לצורך הוראה בלבד. לא ניתן לפרסם את החומרים או לעשות בהם כל שימוש מסחרי ללא קבלת אישור מראש מצוות הפיתוח בראשות ד"ר תמר פז. המעבדה בקובץ זה מיועדת לתלמידים

More information

מבוא לתכנות ב- JAVA תרגול 7

מבוא לתכנות ב- JAVA תרגול 7 מבוא לתכנות ב- JAVA תרגול 7 שאלה )מועד א 2013( לפניך מספר הגדרות: תת מילה של המילה word הינה רצף של אותיות עוקבות של word פלינדרום באורך le היא מילה בעלת le אותיות שניתן לקרוא אותה משמאל לימין וגם מימין

More information

שאלות חזרה לקראת מבחן מפמ"ר אינטרנט וסייבר

שאלות חזרה לקראת מבחן מפמר אינטרנט וסייבר שאלות חזרה לקראת מבחן מפמ"ר אינטרנט וסייבר שאלה.1 ייצוג מידע בטבלה שלפניכם מספרים בבסיס. כל מספר מיוצג ע"י 5 סיביות. 10011 = 01100 = 00111 = 11000 = 11010 = 00101 = 10000 = 01111 = ד. יש להשלים את הערך

More information

מבוא לתכנות - פיתוח משחקים ב Action Script 3.0

מבוא לתכנות - פיתוח משחקים ב Action Script 3.0 מבוא לתכנות - פיתוח משחקים ב Action Script 3.0 כל מה שמעצב משחקים צריך לדעת בשביל לעבוד עם מתכנתים משחק בול פגיעה שעור 2 1P 0 AS3 2P 0 HIGH SCORE RANK SCORE NAME CREDIT 15 1ST 00045000 I.M 2ND 00039500

More information

מבוא למחשב בשפת פייתון

מבוא למחשב בשפת פייתון 234221 מבוא למחשב בשפת פייתון 3 מבני בקרה ולולאות פרופ' ראובן בר-יהודה דין לייטרסדורף הפקולטה למדעי המחשב הטכניון מכון טכנולוגי לישראל נערך ע"י יעל ארז 1 פקודות והזחות 2 פקודה פשוטה >>> 3+2 5 >>> x = 5

More information

ניפוי שגיאות )Debug( מאת ישראל אברמוביץ

ניפוי שגיאות )Debug( מאת ישראל אברמוביץ ניפוי שגיאות )Debug( מאת ישראל אברמוביץ בדף העבודה יש תירגול בסביבת העבודה לשפת #C לסביבות עבודה אחרות. )2015 )Visual Studio אך היא מתאימה גם לשפת Java וגם o 1. ריצה של כל התוכנית ועצירה בסוף יש לבחור

More information

סה"כ נקודות סה"כ 31 נקודות סה"כ 21 תוכן עניינים של פתרון המבחן. לולאת for )נתון אלגוריתם... מעקב, פלט

סהכ נקודות סהכ 31 נקודות סהכ 21 תוכן עניינים של פתרון המבחן. לולאת for )נתון אלגוריתם... מעקב, פלט מבחן 0220 פרטים כלליים מועד הבחינה: בכל זמן מספר השאלון: 1 משך הבחינה: 3 שעות חומר עזר בשימוש: הכל )ספרים ומחברות( המלצות: קרא המלצות לפני הבחינה ובדיקות אחרונות לפני מסירה )עמודים 8-11( מבנה השאלון 5

More information

תצוגת LCD חיבור התצוגה לבקר. (Liquid Crystal Display) המערכת.

תצוגת LCD חיבור התצוגה לבקר. (Liquid Crystal Display) המערכת. 1 (Liquid Crystal Display) תצוגת LCD בפרויקט ישנה אפשרות לראות את כל הנתונים על גבי תצוגת ה- LCD באופן ברור ונוח. תצוגה זו היא בעלת 2 שורות של מידע בעלות 16 תווים כל אחת. המשתמש יכול לראות על גבי ה- LCD

More information

מבוא לתכנות - פיתוח משחקים ב Action Script 3.0

מבוא לתכנות - פיתוח משחקים ב Action Script 3.0 מבוא לתכנות - פיתוח משחקים ב Action Script 3.0 כל מה שמעצב משחקים צריך לדעת בשביל לעבוד עם מתכנתים משחק טקסט שעור 3 1P 0 AS3 2P 0 HIGH SCORE RANK SCORE NAME CREDI 15 1S 00079000 G. 2ND 00079000 S.G 3RD

More information

מספר השאלון: Thinking Skills נספח: כישורי חשיבה )לפרק ראשון ושני( א נ ג ל י ת (MODULE F) ספרות )מילון הראפס אנגלי-אנגלי-ערבי(

מספר השאלון: Thinking Skills נספח: כישורי חשיבה )לפרק ראשון ושני( א נ ג ל י ת (MODULE F) ספרות )מילון הראפס אנגלי-אנגלי-ערבי( בגרות לבתי ספר על יסודיים סוג הבחינה: מדינת ישראל קיץ תשע"א, 2011 מועד הבחינה: משרד החינוך 016117 מספר השאלון: Thinking Skills נספח: כישורי חשיבה )לפרק ראשון ושני( א נ ג ל י ת א. משך הבחינה: שעה וחצי שאלון

More information

שאלון ד' הוראות לנבחן

שאלון ד' הוראות לנבחן סוג הבחינה: א. בגרות לבתי ספר על- יסודיים ב. בגרות לנבחני משנה ג. בגרות לנבחנים אקסטרניים מועד הבחינה: תשס"ה, מועד ב מספר השאלון: 404 016105, י ת ל ג נ א שאלון ד' )MODULE D( הוראות לנבחן א. משך הבחינה:

More information

אנגלית שאלון ז' ג רסה א' הוראות לנבחן בהצלחה! )4( ההנחיות בשאלון זה מנוסחות בלשון זכר ומכוונות לנבחנות ולנבחנים כאחד. (MODULE G)

אנגלית שאלון ז' ג רסה א' הוראות לנבחן בהצלחה! )4( ההנחיות בשאלון זה מנוסחות בלשון זכר ומכוונות לנבחנות ולנבחנים כאחד. (MODULE G) 3 בגרות סוג הבחינה: מדינת ישראל חורף תשע"ט, 2019 מועד הבחינה: משרד החינוך 016582 מספר השאלון: א. משך הבחינה: שעה וארבעים וחמש דקות אנגלית שאלון ז' (MODULE G) ג רסה א' הוראות לנבחן מבנה השאלון ומפתח ההערכה:

More information

א נ ג ל י ת בהצלחה! ב. משרד החינוך בגרות לנבחנים אקסטרניים )מילון הראפס אנגלי-אנגלי-ערבי( השימוש במילון אחר טעון אישור הפיקוח על הוראת האנגלית.

א נ ג ל י ת בהצלחה! ב. משרד החינוך בגרות לנבחנים אקסטרניים )מילון הראפס אנגלי-אנגלי-ערבי( השימוש במילון אחר טעון אישור הפיקוח על הוראת האנגלית. בגרות לבתי ספר על יסודיים א. סוג הבחינה: מדינת ישראל בגרות לנבחני משנה ב. משרד החינוך בגרות לנבחנים אקסטרניים ג. א. משך הבחינה: שעה ורבע מועד הבחינה: חורף תשס"ז, 2007 מספר השאלון: 406 016107, א נ ג ל י

More information

שאלון ו' הוראות לנבחן

שאלון ו' הוראות לנבחן סוג הבחינה: א. בגרות לבתי ספר על- יסודיים ב. בגרות לנבחני משנה ג. בגרות לנבחנים אקסטרניים מועד הבחינה: תשס"ו, מועד ב מספר השאלון: 406 016107, י ת ל ג נ א שאלון ו' )MODULE F( הוראות לנבחן א. משך הבחינה:

More information

משימה מסכמת במדעי המחשב - מודול צד לקוח תשע"ז,2017

משימה מסכמת במדעי המחשב - מודול צד לקוח תשעז,2017 משימה מסכמת במדעי המחשב - מודול צד לקוח תשע"ז,2017 ניקוד שאלות מס' שאלה 1 2 3 4 5 6 7 8 נושא השלמת,HTML כל קוד 5 נק' מציאת טעות בקטעי קוד, כל תיקון 3 נק' שימוש בטופס לזימון פונקציה, כל השלמה 3 נק' ההצבה

More information

שאלון ו' הוראות לנבחן

שאלון ו' הוראות לנבחן סוג הבחינה: א. בגרות לבתי ספר על- יסודיים ב. בגרות לנבחני משנה ג. בגרות לנבחנים אקסטרניים מועד הבחינה: תשס"ה, מועד ב מספר השאלון: 406 016107, י ת ל ג נ א שאלון ו' )MODULE F( הוראות לנבחן א. משך הבחינה:

More information

ANNEXURE "E1-1" FORM OF IRREVOCABLE STANDBY LETTER OF CREDIT PERFORMANCE OF CONTRACT (WHERE PRICES ARE NOT LINKED TO AN ESCALATION FORMULA)

ANNEXURE E1-1 FORM OF IRREVOCABLE STANDBY LETTER OF CREDIT PERFORMANCE OF CONTRACT (WHERE PRICES ARE NOT LINKED TO AN ESCALATION FORMULA) ANNEXURE "E1-1" FORM OF IRREVOCABLE STANDBY LETTER OF CREDIT PERFORMANCE OF CONTRACT (WHERE PRICES ARE NOT LINKED TO AN ESCALATION FORMULA) Dear Sirs, Re: Standby Letter of Credit No: Please advise the

More information

תוכן העניינים: פרק סדרות סיכום תכונות הסדרה החשבונית:... 2 תשובות סופיות:...8 סיכום תכונות הסדרה ההנדסית:...10

תוכן העניינים: פרק סדרות סיכום תכונות הסדרה החשבונית:... 2 תשובות סופיות:...8 סיכום תכונות הסדרה ההנדסית:...10 תוכן העניינים: פרק סדרות סיכום תכונות הסדרה החשבונית: שאלות לפי נושאים: 3 שאלות העוסקות בנוסחת האיבר הכללי: 3 שאלות העוסקות בסכום סדרה חשבונית: 4 שאלות מסכמות: 5 תשובות סופיות: 8 סיכום תכונות הסדרה ההנדסית:

More information

נספח: כישורי חשיבה )לפרק ראשון ושני( אנגלית (MODULE F) ספרות או: מילון אנגלי-ערבי / ערבי-אנגלי או: מילון אנגלי-אנגלי-ערבי

נספח: כישורי חשיבה )לפרק ראשון ושני( אנגלית (MODULE F) ספרות או: מילון אנגלי-ערבי / ערבי-אנגלי או: מילון אנגלי-אנגלי-ערבי בגרות לבתי ספר על יסודיים א. סוג הבחינה: מדינת ישראל בגרות לנבחני משנה ב. משרד החינוך בגרות לנבחנים אקסטרניים ג. קיץ תשע"ד, מועד ב, 2014 מועד הבחינה: מספר השאלון: 416 016117, Thinking Skills נספח: כישורי

More information

Information The marks for questions are shown in brackets. The maximum mark for this paper is 40. You must not use a dictionary.

Information The marks for questions are shown in brackets. The maximum mark for this paper is 40. You must not use a dictionary. SPEIMEN MTERIL GSE MODERN HEREW Foundation Tier Paper 1 Listening F Specimen 2019 Morning Time allowed: 35 minutes (including 5 minutes reading time before the test) You will need no other materials. The

More information

מבוא למחשב בשפת Matlab

מבוא למחשב בשפת Matlab מבוא למחשב בשפת Matlab תרגול 10: רקורסיה מבוסס על שקפי הקורס "מבוא למדעי המחשב" ובסיוע שקפים של ערן אדן כל הזכויות שמורות לטכניון מכון טכנולוגי לישראל תזכורת: פונקציות להלן קוד של פונקציה בשם :func function

More information

(MODULE E) ב ה צ ל ח ה!

(MODULE E) ב ה צ ל ח ה! סוג הבחינה: א. בגרות לבתי ספר על- יסודיים ב. בגרות לנבחני משנה מועד הבחינה: קיץ תשס"ד, 2004 מספר השאלון: 016106 י ת ל ג נ א שאלון ה' (MODULE E) הוראות לנבחן א. משך הבחינה: שעה ורבע בשאלון זה שני פרקים.

More information

חטיבת הביניים "יונתן" עבודה לקיץ באנגלית לבוגרי כיתה עבודה נעימה!

חטיבת הביניים יונתן עבודה לקיץ באנגלית לבוגרי כיתה עבודה נעימה! חטיבת הביניים "יונתן" עבודה לקיץ באנגלית לבוגרי כיתה העולים לכיתה ח' הקבצה א' ז' עבודה נעימה! Booklet For the 7th Grade בוגרי כיתות ז' יקרים, חוברת הקיץ שלפניכם הינה חזרה על אוצר מילים ועל המבנים הדקדוקיים

More information

Practical Session No. 13 Amortized Analysis, Union/Find

Practical Session No. 13 Amortized Analysis, Union/Find Practical Session No. 13 Amortized Analysis, Union/Find Amortized Analysis Refers to finding the average running time per operation, over a worst-case sequence of operations. Amortized analysis differs

More information

לצפייה בפתרון בווידאו לתרגילים שבחוברת, כנסו ל "סטטיסטיקה והסתברות" בשאלון 802 שבאתר

לצפייה בפתרון בווידאו לתרגילים שבחוברת, כנסו ל סטטיסטיקה והסתברות בשאלון 802 שבאתר 11 סטטיסטיקה 802 1. לפניכם ההתפלגות של יבול עגבניות בטונות, במספר מסוים של חלקות שדה: 9 7 8 12 7 7 6 8 4 x יבול בטונות שכיחות ממוצע היבול לחלקה הוא 7 טון. מצאו בכמה חלקות שדה יבול העגבניות היה 4 טון? א.

More information

אנגלית ספרות בהצלחה! /המשך מעבר לדף/ נספח: כישורי חשיבה )לפרק ראשון ושני( או: מילון אנגלי-ערבי / ערבי-אנגלי או: מילון אנגלי-אנגלי-ערבי

אנגלית ספרות בהצלחה! /המשך מעבר לדף/ נספח: כישורי חשיבה )לפרק ראשון ושני( או: מילון אנגלי-ערבי / ערבי-אנגלי או: מילון אנגלי-אנגלי-ערבי בגרות לבתי ספר על יסודיים א. סוג הבחינה: מדינת ישראל בגרות לנבחני משנה ב. משרד החינוך בגרות לנבחנים אקסטרניים ג. קיץ תשע"ד, מועד ב, 2014 מועד הבחינה: מספר השאלון: 414 016115, Thinking Skills נספח: כישורי

More information

מכונת מצבים סופית תרגול מס' 4. Moshe Malka & Ben lee Volk

מכונת מצבים סופית תרגול מס' 4. Moshe Malka & Ben lee Volk מכונת מצבים סופית תרגול מס' 4 1 מכונת מצבים סופית Finite State Machine (FSM) מודל למערכת ספרתית מכונת מצבים סופית: קלט: סדרה אינסופית של אותיות...,I3,I1,I2 בא"ב input out פלט: סדרה אינסופית של אותיות O

More information

Rules Game (through lesson 30) by Nancy Decker Preparation: 1. Each rule board is immediately followed by at least three cards containing examples of

Rules Game (through lesson 30) by Nancy Decker Preparation: 1. Each rule board is immediately followed by at least three cards containing examples of Rules Game (through lesson 30) by Nancy Decker Preparation: 1. Each rule board is immediately followed by at least three cards containing examples of the rule. (Choose three cards appropriate to the lesson

More information

עד כה עסקנו בתוכניות שמתקדמות פקודה אחרי פקודה העתק ל- ax את הערך 3 העתק ל- bx את הערך 4 הוסף ל- ax את bx כפול את התוצאה ב- 2 והעתק ל- cx

עד כה עסקנו בתוכניות שמתקדמות פקודה אחרי פקודה העתק ל- ax את הערך 3 העתק ל- bx את הערך 4 הוסף ל- ax את bx כפול את התוצאה ב- 2 והעתק ל- cx 1 ברק גונן עד כה עסקנו בתוכניות שמתקדמות פקודה אחרי פקודה העתק ל- ax את הערך 3 העתק ל- bx את הערך 4 הוסף ל- ax את bx כפול את התוצאה ב- 2 והעתק ל- cx לעיתים נרצה שהתוכנית תבצע פקודות רק אם מתקיים תנאי מוגדר

More information

בהצלחה! (MODULE C) Hoffman, Y. (2014). The Universal English-Hebrew, Hebrew-English Dictionary

בהצלחה! (MODULE C) Hoffman, Y. (2014). The Universal English-Hebrew, Hebrew-English Dictionary בגרות סוג הבחינה: מדינת ישראל קיץ תשע"ז, 2017, מועד ב מועד הבחינה: משרד החינוך 403 016104, מספר השאלון: אנגלית שאלון ג' (MODULE C) ג רסה א' הוראות לנבחן א. משך הבחינה: שעה וחצי ב. מבנה השאלון ומפתח ההערכה:

More information

מבוא למדעי המחשב בשפת ++C - חוברת תרגילים

מבוא למדעי המחשב בשפת ++C - חוברת תרגילים מבוא למדעי המחשב בשפת ++C חוברת תרגילים הגשת התרגילים היא ביחידים, יש להגיש במערכת ה moodle את כל הפרוייקט כקובץ.ZIP חובה להגיש תרגיל שמתקמפל + דוגמאות פלט של ההרצה. יש להקפיד על הדברים הבאים: שמות משתנים

More information

מבוא למדעי המחשב בשפת ++C - חוברת תרגילים

מבוא למדעי המחשב בשפת ++C - חוברת תרגילים מבוא למדעי המחשב בשפת ++C חוברת תרגילים הגשת התרגילים היא ביחידים, יש להגיש במערכת ה moodle את כל הפרוייקט כקובץ.ZIP חובה להגיש תרגיל שמתקמפל + דוגמאות פלט של ההרצה. יש להקפיד על הדברים הבאים: שמות משתנים

More information

אנגלית (MODULE E) בהצלחה!

אנגלית (MODULE E) בהצלחה! 3 בגרות סוג הבחינה: מדינת ישראל חורף תשע"ט, 2019 מועד הבחינה: משרד החינוך 016481 מספר השאלון: א. משך הבחינה: שעה ורבע אנגלית שאלון ה' (MODULE E) ג רסה א' הוראות לנבחן מבנה השאלון ומפתח ההערכה: בשאלון זה

More information

ב. משרד החינוך בגרות לנבחנים אקסטרניים א נ ג ל י ת (MODULE B) הוראות מיוחדות: )2( בתום הבחינה החזר את השאלון למשגיח. בהצלחה!

ב. משרד החינוך בגרות לנבחנים אקסטרניים א נ ג ל י ת (MODULE B) הוראות מיוחדות: )2( בתום הבחינה החזר את השאלון למשגיח. בהצלחה! בגרות לבתי ספר על יסודיים א. סוג הבחינה: מדינת ישראל בגרות לנבחני משנה ב. משרד החינוך בגרות לנבחנים אקסטרניים ג. תשס"ז, מועד ב מועד הבחינה: מספר השאלון: 402 016103, א. משך הבחינה: שעה ורבע א נ ג ל י ת

More information

תכנית סטארט עמותת יכולות, בשיתוף משרד החינוך א נ ג ל י ת שאלון א' Corresponds with Module A (Without Access to Information from Spoken Texts) גרסה א'

תכנית סטארט עמותת יכולות, בשיתוף משרד החינוך א נ ג ל י ת שאלון א' Corresponds with Module A (Without Access to Information from Spoken Texts) גרסה א' תכנית סטארט עמותת יכולות, בשיתוף משרד החינוך מקום להדבקת מדבקת נבחן א נ ג ל י ת סוג בחינה: מועד הבחינה: מספר השאלון: מבחן מטה לבתי ספר תיכוניים חורף תשע"ד 29.01.2014 מותאם לשאלון א' של בחינת הבגרות שסמלו

More information

התכנית הראשונה שלי

התכנית הראשונה שלי 2-1 מבנה התכנית התכנית הראשונה שלי מחלקה מגדירה עצם. עצמים מתקשרים ביניהם באמצעות תכנית מ נ ח ה. בפרקים הבאים נכיר תחילה את המנחה ואת הוראות השפה, ובהמשך נלמד לשלב גם עצמים. לפניך תכנית בשפת.Java התכנית

More information

מבוא למדעי המחשב בשפת JAVA חוברת תרגילים... 1

מבוא למדעי המחשב בשפת JAVA חוברת תרגילים... 1 מבוא למדעי המחשב בשפת JAVA חוברת תרגילים תוכן עניינים מבוא למדעי המחשב בשפת JAVA חוברת תרגילים... 1 אבני הבניין של השפה... 2 תרגילי תחביר... 3.1.2 משפטי תנאי... 3 א. תרגילי תחביר ב. ג. תרגילי תחביר לולאות...

More information

מבנה התכנית יסודות מדעי המחשב התכנית הראשונה שלי

מבנה התכנית יסודות מדעי המחשב התכנית הראשונה שלי 2-1 מבנה התכנית התכנית הראשונה שלי מחלקה מגדירה עצם. עצמים מתקשרים ביניהם באמצעות תכנית מ נ ח ה. בפרקים הבאים נכיר את המנחה ואת הוראות השפה, ובהמשך נלמד לשלב גם עצמים. לפניך תכנית בשפת #C. התכנית קולטת

More information

פרק מושגים חדשים שימוש בפונקציות לשם מה?

פרק מושגים חדשים שימוש בפונקציות לשם מה? פרק 9 שימוש בפונקציות לשם מה? השימוש בפונקציות מסייע לבצע פעולות מורכבות בקלות וביעילות. בשפת Java קיימות ספריות המכילות אוספים של פונקציות מוכנות. הפונקציות בספריה הוגדרו ונכתבו מראש על ידי מתכנני השפה

More information

זו מערכת ישרת זוית )קרטזית( אשר בה יש לנו 2 צירים מאונכים זה לזה. באותו מישור ניתן להגדיר נקודה על ידי זוית ורדיוס וקטור

זו מערכת ישרת זוית )קרטזית( אשר בה יש לנו 2 צירים מאונכים זה לזה. באותו מישור ניתן להגדיר נקודה על ידי זוית ורדיוס וקטור קארדינטת קטבית y p p p במישר,y הגדרנ נקדה על ידי המרחקים מהצירים. ז מערכת ישרת זית )קרטזית( אשר בה יש לנ צירים מאנכים זה לזה. באת מישר ניתן להגדיר נקדה על ידי זית רדיס קטר. (, ) הרדיס קטר מסתבב )נגד כין

More information

קריאת גרפים. לצפייה בפתרון בווידאו לתרגילים שבחוברת, כנסו ל "קריאת גרפים" בשאלון 801 שבאתר 116

קריאת גרפים. לצפייה בפתרון בווידאו לתרגילים שבחוברת, כנסו ל קריאת גרפים בשאלון 801 שבאתר  116 קריאת גרפים באתר "עגורים" מופיע סרטון המציג פתרון מלא לכל תרגיל מפרק זה. כנסו באתר לשאלון 801 לפרק "קריאת גרפים" ושם תוכלו למצוא את כל הסרטונים המציגים פתרון לתרגילי המאגר המופיעים בחוברת. בהצלחה!!! 116

More information

SHABBOS, 10 TAMMUZ, 5778

SHABBOS, 10 TAMMUZ, 5778 ב"ה SHABBOS, 10 TAMMUZ - FRIDAY, 16 TAMMUZ, 5778 For local candle lighting times visit www.chabad.org/candles SHABBOS, 10 TAMMUZ, 5778 PARSHAS CHUKAS After Minchah, read the fifth chapter of Pirkei Avos.

More information

eriktology The Writings Book of Ecclesiastes [1]

eriktology The Writings Book of Ecclesiastes [1] eriktology The Writings Book of Ecclesiastes [1] [2] FOREWORD It should be noted when using this workbook, that we ( Eric, Lee, James, and a host of enthusiastic encouragers ) are not making a statement

More information

ãówh,é ËÓÉÔê ÌW W É Å t" Y w f É ËÓÉÑ É èw É f Ñ u ð NNM YóQ' ÌW W É Y ÉgO d óqk É w f ym Éd É u ð NNM ÌWNQMH uqo ð NNM ÌWNQMH

ãówh,é ËÓÉÔê ÌW W É Å t Y w f É ËÓÉÑ É èw É f Ñ u ð NNM YóQ' ÌW W É Y ÉgO d óqk É w f ym Éd É u ð NNM ÌWNQMH uqo ð NNM ÌWNQMH * .1.2.3 (X).1.2.3.4.5.6 בגרות לבתי ספר על יסודיים סוג הבחינה: מדינת ישראל חורף תשע"ג, 2013 מועד הבחינה: משרד החינוך מספר השאלון: 016117 Thinking Skills נספח: כישורי חשיבה )לפרק ראשון ושני( אנגלית שאלון

More information

קשירות.s,t V שני צמתים,G=(V,E) קלט: גרף מכוון מ- s t ל- t ; אחרת.0 אם יש מסלול מכוון פלט: הערה: הגרף נתון בייצוג של רשימות סמיכות.

קשירות.s,t V שני צמתים,G=(V,E) קלט: גרף מכוון מ- s t ל- t ; אחרת.0 אם יש מסלול מכוון פלט: הערה: הגרף נתון בייצוג של רשימות סמיכות. סריקה לרוחב פרק 3 ב- Kleinberg/Tardos קשירות.s,t V שני צמתים,G=(V,E) קלט: גרף מכוון מ- s t ל- t ; אחרת.0 אם יש מסלול מכוון פלט: הערה: הגרף נתון בייצוג של רשימות סמיכות. קשירות.s,t V שני צמתים,G=(V,E) קלט:

More information

אנגלית שאלון ז' (MODULE G) ג רסה א' הוראות לנבחן )מילון אנגלי-ערבי / ערבי-אנגלי )

אנגלית שאלון ז' (MODULE G) ג רסה א' הוראות לנבחן )מילון אנגלי-ערבי / ערבי-אנגלי ) בגרות לבתי ספר על יסודיים א. סוג הבחינה: מדינת ישראל בגרות לנבחני משנה ב. משרד החינוך בגרות לנבחנים אקסטרניים ג. חורף תשע"ג, 2013 מועד הבחינה: 407 016108, מספר השאלון: הצעת תשובות לשאלות בחינת הבגרות אנגלית

More information

מספר ת"ז: יש לסמן את התשובה הטובה ביותר בתשובון. לא יינתן ניקוד על סימון תשובה בטופס הבחינה או במחברת הבחינה.

מספר תז: יש לסמן את התשובה הטובה ביותר בתשובון. לא יינתן ניקוד על סימון תשובה בטופס הבחינה או במחברת הבחינה. עמוד 1 עמוד 1 מתוך 11, בחינה בתוכנה 1 מספר סידורי: מספר ת"ז: סמסטר א' תשע"ז, מועד א', 11 בפברואר 117 ליאור וולף, תומר עזרא, לנה דנקין משך הבחינה שלוש שעות יש להניח שהקוד שמופיע במבחן מתאים לגירסה 7 של

More information

ל"תוכנה" שכותבים, כמו פונקציה זו, קוראים "קוד"

לתוכנה שכותבים, כמו פונקציה זו, קוראים קוד הגדרת פונקציות מבוא לתכנות מדעי וסטטיסטי R פונקציות, ו חלק 4 בנוסף לפונקציות שמגיעות מוכנות יחד עם המערכת exp) mean,,c וכו'), אפשר לכתוב פונקציות חדשות פונקציות נקראות לעתים "פרוצדורות" או "סאב-רוטינות"

More information

ב. משרד החינוך בגרות לנבחנים אקסטרניים א נ ג ל י ת (MODULE B) הוראות מיוחדות: )2( בתום הבחינה החזר את השאלון למשגיח. בהצלחה!

ב. משרד החינוך בגרות לנבחנים אקסטרניים א נ ג ל י ת (MODULE B) הוראות מיוחדות: )2( בתום הבחינה החזר את השאלון למשגיח. בהצלחה! בגרות לבתי ספר על יסודיים א. סוג הבחינה: מדינת ישראל בגרות לנבחני משנה ב. משרד החינוך בגרות לנבחנים אקסטרניים ג. חורף תשס"ח, 2008 מועד הבחינה: מספר השאלון: 402 016103, א. משך הבחינה: שעה ורבע א נ ג ל י

More information

מושגים בסיסיים תלמידים והורים יקרים,

מושגים בסיסיים תלמידים והורים יקרים, אחוזים מושגים בסיסיים תלמידים והורים יקרים, לפניכם קובץ ובו מושגים בסיסיים בשאלות אחוזים. הקובץ מכיל 12 מושגים. רצוי לעבור על חומר הלימוד לפני המעבר על המבחנים. ניתן להדפיס קובץ זה כדי שיהיה לפני התלמיד/ה

More information

מבחן באנגלית בהצלחה הצלחה!!! שם פרטי: שם משפחה: מס' תעודת זהות: תאריך: שם מרכז מנהל מרכז השכלה: תאריך בדיקת המבחן: כל הזכויות שמורות למשרד החינוך

מבחן באנגלית בהצלחה הצלחה!!! שם פרטי: שם משפחה: מס' תעודת זהות: תאריך: שם מרכז מנהל מרכז השכלה: תאריך בדיקת המבחן: כל הזכויות שמורות למשרד החינוך מדינת ישראל משרד החינוך מינהל חברה ונוער מבחן באנגלית שם פרטי: שם משפחה: מס' תעודת זהות: תאריך: מנהל מרכז השכלה: שם: שם מרכז ההשכלה /מוסד : ציון: תאריך בדיקת המבחן: כולה שהמערכת מוסרית, ומוסרית ערכית רואים

More information

Advisor Copy. Welcome the NCSYers to your session. Feel free to try a quick icebreaker to learn their names.

Advisor Copy. Welcome the NCSYers to your session. Feel free to try a quick icebreaker to learn their names. Advisor Copy Before we begin, I would like to highlight a few points: Goal: 1. It is VERY IMPORTANT for you as an educator to put your effort in and prepare this session well. If you don t prepare, it

More information

בחינת מפמ ר במדעי המחשב לכיתה ח מודול צד לקוח

בחינת מפמ ר במדעי המחשב לכיתה ח מודול צד לקוח המינהל למדע וטכנולוגיה הפיקוח על מדעי המחשב עתודה מדעית טכנולוגית מדינת ישראל משרד החינוך המינהל הפדגוגי אגף בכיר בחינות בחינת מפמ ר במדעי המחשב לכיתה ח מודול צד לקוח מאי 2017 אייר תשע ז שם התלמיד/ה: הכיתה:

More information

נספח: כישורי חשיבה )לפרק ראשון ושני( אנגלית (MODULE F) ספרות מילון אנגלי-אנגלי-עברי או מילון אנגלי-עברי-עברי-אנגלי

נספח: כישורי חשיבה )לפרק ראשון ושני( אנגלית (MODULE F) ספרות מילון אנגלי-אנגלי-עברי או מילון אנגלי-עברי-עברי-אנגלי בגרות לבתי ספר על יסודיים סוג הבחינה: מדינת ישראל קיץ תשע"ב, מועד ב מועד הבחינה: משרד החינוך מספר השאלון: 016117 Thinking Skills נספח: כישורי חשיבה )לפרק ראשון ושני( א. משך הבחינה: שעה וחצי אנגלית שאלון

More information

תורת הקומפילציה

תורת הקומפילציה תורת הקומפילציה 236360 מועד א 15/08/08 מרצה אחראית: דר שירלי הלוי גינסברג מתרגלים: גלעד קותיאל, גדי אלכסנדרוביץ הוראות: א. בטופס המבחן 6 עמודים ו 4 דפי נוסחאות. בדקו שכל העמודים ברשותכם. ב. משך המבחן שלוש

More information

Information The marks for questions are shown in brackets. The maximum mark for this paper is 50. You must not use a dictionary.

Information The marks for questions are shown in brackets. The maximum mark for this paper is 50. You must not use a dictionary. SPEIMEN MTERIL GSE MODERN HEREW Higher Tier Paper 1 Listening H Specimen 2019 Morning Time allowed: 45 minutes (including 5 minutes reading time before the test) You will need no other materials. The pauses

More information

Redirection The Input Buffer

Redirection The Input Buffer מבוא לשפת C תירגול 3: טיפוסים והמרות 1 מה היה שבוע שעבר? משתנים קלט/פלט scanf) ו- printf ) Redirection The Input Buffer 2 תוכנייה טיפוסי משתנים קלט/פלט מעוצב המרה בין טיפוסים 3 חישוב ממוצע בין שני מספרים

More information

נספח: כישורי חשיבה )לפרק ראשון ושני( אנגלית (MODULE D) ספרות או מילון אנגלי-עברי-עברי-אנגלי

נספח: כישורי חשיבה )לפרק ראשון ושני( אנגלית (MODULE D) ספרות או מילון אנגלי-עברי-עברי-אנגלי בגרות לבתי ספר על יסודיים סוג הבחינה: מדינת ישראל קיץ תשע"ג, 2013 מועד הבחינה: משרד החינוך מספר השאלון: 016115 Thinking Skills נספח: כישורי חשיבה )לפרק ראשון ושני( אנגלית שאלון ד' (MODULE D) א. משך הבחינה:

More information

And now Israel, what does Hashem your G-d ask from you but to revere Hashem your G-d

And now Israel, what does Hashem your G-d ask from you but to revere Hashem your G-d Rabbi Mansour 2011 Shabbat Morning Class פרשת עקב "ועתה מה ה' אלקיך שאל מעמך כי אם ליראה אתה אלקיך..." And now Israel, what does Hashem your G-d ask from you but to revere Hashem your G-d Our Rabbis learn

More information

A R E Y O U R E A L L Y A W A K E?

A R E Y O U R E A L L Y A W A K E? A R E Y O U R E A L L Y A W A K E? ב ר ו ך א ת ה י י א לה ינ ו מ ל ך ה עו ל ם, ה מ ע ב יר ש נ ה מ ע ינ י ות נ ומ ה מ ע פ ע פ י Blessed are You, Hashem our God, King of the Universe, who removes sleep from

More information

כ"ג אלול תשע"ו - 26 ספטמבר, 2016 Skills Worksheet #2

כג אלול תשעו - 26 ספטמבר, 2016 Skills Worksheet #2 קריאה #1: Skill בראשית פרק כג #2 Chumash Skills Sheet Assignment: Each member of your חברותא should practice reading the פרק to each other. Make sure you are paying attention to each other, noticing and

More information

נספח: כישורי חשיבה )לפרק ראשון ושני( אנגלית (MODULE D) ספרות מילון אנגלי-אנגלי-עברי או מילון אנגלי-עברי-עברי-אנגלי

נספח: כישורי חשיבה )לפרק ראשון ושני( אנגלית (MODULE D) ספרות מילון אנגלי-אנגלי-עברי או מילון אנגלי-עברי-עברי-אנגלי בגרות לבתי ספר על יסודיים סוג הבחינה: מדינת ישראל קיץ תשע"ב, מועד ב מועד הבחינה: משרד החינוך מספר השאלון: 016115 Thinking Skills נספח: כישורי חשיבה )לפרק ראשון ושני( אנגלית שאלון ד' (MODULE D) א. משך הבחינה:

More information

תכנית סטארט עמותת יכולות, בשיתוף משרד החינוך א נ ג ל י ת שאלון ב' Corresponds with Module B גרסה ב' הוראות לנבחן

תכנית סטארט עמותת יכולות, בשיתוף משרד החינוך א נ ג ל י ת שאלון ב' Corresponds with Module B גרסה ב' הוראות לנבחן תכנית סטארט עמותת יכולות, בשיתוף משרד החינוך מקום להדבקת מדבקת נבחן סוג בחינה: מועד הבחינה: מספר השאלון: מבחן מטה לבתי ספר תיכוניים חורף תשע"ד 29.01.2014 מותאם לשאלון ב' של בחינת הבגרות שסמלו 016103 א

More information

Hebrew Ulpan HEB Young Judaea Year Course in Israel American Jewish University College Initiative

Hebrew Ulpan HEB Young Judaea Year Course in Israel American Jewish University College Initiative Hebrew Ulpan HEB 011-031 Young Judaea Year Course in Israel American Jewish University College Initiative Course Description Hebrew is not only the Sacred Language of the Jewish people, but it is also

More information

נספח: כישורי חשיבה )לפרק ראשון ושני( אנגלית (MODULE D) ספרות או מילון אנגלי-עברי-עברי-אנגלי

נספח: כישורי חשיבה )לפרק ראשון ושני( אנגלית (MODULE D) ספרות או מילון אנגלי-עברי-עברי-אנגלי בגרות לבתי ספר על יסודיים סוג הבחינה: מדינת ישראל קיץ תשע"ב, 2012 מועד הבחינה: משרד החינוך מספר השאלון: 016115 Thinking Skills נספח: כישורי חשיבה )לפרק ראשון ושני( אנגלית שאלון ד' (MODULE D) א. משך הבחינה:

More information

שנה"ל תשע"ד,סמסטר א',מועד א שאלון בחינה בקורס: מבוא למדעי המחשב לתעו"נ מספר : בחלק א' 11 שאלות, יש לענות על 11 מתוכן )כל שאלה מזכה ב 7 נקודות(

שנהל תשעד,סמסטר א',מועד א שאלון בחינה בקורס: מבוא למדעי המחשב לתעונ מספר : בחלק א' 11 שאלות, יש לענות על 11 מתוכן )כל שאלה מזכה ב 7 נקודות( שנה"ל תשע"ד,סמסטר א',מועד א מספר : 804042 פתרון שם המרצה: תאריך הבחינה: ד"ר גדעון גרדוול, ד"ר אריאלה ריכרדסון 30/01/2014 משך הבחינה )בדקות(: 150 חומר עזר מותר לשימוש: ללא חומר עזר מחשבון: ללא מחשבון מס'

More information

ניסוי בפייתון מכון טכנולוגי לישראל הניסוי מתקיים בבניין פישבך, חדר 573 )במסדרון למאייר(. המאחר ביותר מ- 53 דקות לא יורשה לבצע את הניסוי.

ניסוי בפייתון מכון טכנולוגי לישראל הניסוי מתקיים בבניין פישבך, חדר 573 )במסדרון למאייר(. המאחר ביותר מ- 53 דקות לא יורשה לבצע את הניסוי. הטכניון מכון טכנולוגי לישראל הפקולטה להנדסת חשמל, המעבדה למערכות תוכנה מרושתות גרסה 1.1: נובמבר 1111, איתי אייל, אלכס שרמן הניסוי מתקיים בבניין פישבך, חדר 573 )במסדרון למאייר(. המאחר ביותר מ- 53 דקות לא

More information

FILED: NEW YORK COUNTY CLERK 07/16/2014 INDEX NO /2014 NYSCEF DOC. NO. 134 RECEIVED NYSCEF: 07/16/2014 EXHIBIT 37

FILED: NEW YORK COUNTY CLERK 07/16/2014 INDEX NO /2014 NYSCEF DOC. NO. 134 RECEIVED NYSCEF: 07/16/2014 EXHIBIT 37 FILED: NEW YORK COUNTY CLERK 07/16/2014 INDEX NO. 652082/2014 NYSCEF DOC. NO. 134 RECEIVED NYSCEF: 07/16/2014 EXHIBIT 37 Translated from the Hebrew Sharf Translations Message sent From: Tomer Shohat

More information

אוניברסיטת בן גוריון בנגב

אוניברסיטת בן גוריון בנגב אוניברסיטת בן גוריון בנגב מספר נבחן : במבחן זה 6 שאלות המאפשרות לצבור יותר מ- 100 נקודות אבל הציון המרבי במבחן 100 רשמו תשובותיכם בדפי התשובות בלבד מחברת הטיוטה לא תימסר לבדיקה בסיום המבחן נאסוף רק את

More information

Patents Basics. Yehuda Binder. (For copies contact:

Patents Basics. Yehuda Binder. (For copies contact: Patents Basics Yehuda Binder (For copies contact: elissa@openu.ac.il) 1 Intellectual Property Value 2 Intellectual Property Rights Trademarks Copyrights Trade Secrets Patents 3 Trademarks Identify a source

More information

המחלקה למדעי המחשב, אוניברסיטת בן גוריון מבני נתונים, סמסטר אביב 2102 עבודת בית מספר - 2 מעשית

המחלקה למדעי המחשב, אוניברסיטת בן גוריון מבני נתונים, סמסטר אביב 2102 עבודת בית מספר - 2 מעשית המחלקה למדעי המחשב, אוניברסיטת בן גוריון מבני נתונים, סמסטר אביב 2102 עבודת בית מספר - 2 מעשית נושאים: מערכים, רשימות מרצה ומתרגלים אחראים: איתן בכמט, איסנה וקסלר, רז ניסים תאריך פרסום: 11.21 תאריך הגשה:

More information

Global Day of Jewish Learning

Global Day of Jewish Learning Global Day of Jewish Learning Curriculum Under the Same Sky: The Earth is Full of Your Creations www.theglobalday.org A Project of the Aleph Society Title facilitator s guide Loving the Trees (Elementary

More information

מספר השאלון: הצעת תשובות לשאלות בחינת הבגרות אנגלית (MODULE C) מילון אנגלי-אנגלי-עברי או מילון אנגלי-עברי-עברי-אנגלי قاموس إنجليزي - إنجليزي - عربي

מספר השאלון: הצעת תשובות לשאלות בחינת הבגרות אנגלית (MODULE C) מילון אנגלי-אנגלי-עברי או מילון אנגלי-עברי-עברי-אנגלי قاموس إنجليزي - إنجليزي - عربي בגרות לבתי ספר על יסודיים א. סוג הבחינה: מדינת ישראל בגרות לנבחני משנה ב. משרד החינוך בגרות לנבחנים אקסטרניים ג. חורף תשע"ג, 2013 מועד הבחינה: 403 016104, מספר השאלון: הצעת תשובות לשאלות בחינת הבגרות אנגלית

More information

אוניברסיטת בן גוריון בנגב

אוניברסיטת בן גוריון בנגב אוניברסיטת בן גוריון בנגב מספר נבחן : מס' הקורס : 202-1-9011 מיועד לתלמידי : הנדסה במבחן זה 5 שאלות שנה תשע"ה סמ' א' מועד ב' רשמו תשובותיכם בדפי התשובות בלבד משך הבחינה : 3 שעות מחברת הטיוטה לא תימסר לבדיקה

More information

sharing food intro price & extra drinks * ניתן להזמין מנות כשרות בתאום מראש for good memories

sharing food intro price & extra drinks * ניתן להזמין מנות כשרות בתאום מראש for good memories sharing אירוע SPECIAL באוסקר ווילד הוא שילוב מדהים בין אוכל לשתיה FOOD & DRINKS תפריט מגוון מבחר משקאות מכל העולם ואווירת CASUAL שמאפיינת את האופי האותנטי של המקום מרכז שולחן פלטת ירקות אדממה נאצ וס כבד

More information

טכנולוגיית WPF מספקת למפתחים מודל תכנות מאוחד לחוויית בניית יישומיי

טכנולוגיית WPF מספקת למפתחים מודל תכנות מאוחד לחוויית בניית יישומיי WPF-Windows Presentation Foundation Windows WPF טכנולוגיית WPF מספקת למפתחים מודל תכנות מאוחד לחוויית בניית יישומיי Client חכמים המשלב ממשקי משתמש,תקשורת ומסמכים. מטרת התרגיל : ביצוע אנימציה לאליפסה ברגע

More information

פרק 7 ביצוע-חוזר 7.1 ביצוע-חוזר מספר פעמים ידוע מראש 1 בעיה הביצוע-החוזר.

פרק 7 ביצוע-חוזר 7.1 ביצוע-חוזר מספר פעמים ידוע מראש 1 בעיה הביצוע-החוזר. פרק 7 ביצוע-חוזר עד כה הכרנו בעיות אשר לשם פתרונן ביצענו מספר תת-משימות שונות, באופן סדרתי. כלומר כל תת-משימה בסדרה בוצעה פעם אחת (ואם זו משימה שביצועה תלוי בתנאי, ייתכן שלא בוצעה אפילו פעם אחת). אולם

More information

משרד החינוך מנהל מדע וטכנולוגיה הפיקוח על הוראת מדעי המחשב לפניכם משימה מסכמת במדעי המחשב סייבר ואינטרנט

משרד החינוך מנהל מדע וטכנולוגיה הפיקוח על הוראת מדעי המחשב לפניכם משימה מסכמת במדעי המחשב סייבר ואינטרנט משימה מסכמת במדעי המחשב - סייבר ואינטרנט לכיתות ט' בהצלחה ל: כיתה: שם המורה: תלמידים יקרים, לפניכם משימה מסכמת במדעי המחשב ורובוטיקה. ק ר א ו בעיון את פריטי המבחן וענו בתשומת לשאלות. לב לרשותכם 4 דק'.

More information

SEEDS OF GREATNESS MINING THROUGH THE STORY OF MOSHE S CHILDHOOD

SEEDS OF GREATNESS MINING THROUGH THE STORY OF MOSHE S CHILDHOOD Anatomy ofa l eader: them oshestory SEEDS OF GREATNESS MINING THROUGH THE STORY OF MOSHE S CHILDHOOD FOR LESSONS IN LEADERSHIP ש מ ות EXODUS CHAPTER 2 א ו י ל ך א י ש, מ ב ית ל ו י; ו י ק ח, א ת-ב ת-ל

More information

eriktology Torah Workbook Bereshiyt / Genesis [1]

eriktology Torah Workbook Bereshiyt / Genesis [1] eriktology Torah Workbook Bereshiyt / Genesis [1] [2] [3] FOREWORD It should be noted when using this workbook, that we ( Eric, Lee, James, and a host of enthusiastic encouragers ) are not making a statement

More information

הטכנולוגיה בחינוך ד ר קובי גל אוניברסיטת בן גוריון בנגב

הטכנולוגיה בחינוך ד ר קובי גל אוניברסיטת בן גוריון בנגב בינה מלאכותית ומהפיכת הטכנולוגיה בחינוך ד ר קובי גל אוניברסיטת בן גוריון בנגב מעבדות -אתמול ד"ר קובי גל מעבדות -היום ד"ר קובי גל למידה בקבוצות -אתמול ד"ר קובי גל למידה בקבוצות -היום ד"ר קובי גל הזדמנות

More information

Global Day of Jewish Learning

Global Day of Jewish Learning Global Day of Jewish Learning Curriculum Under the Same Sky: The Earth is Full of Your Creations www.theglobalday.org A Project of the Aleph Society Title facilitator s guide Ruler, Steward, Servant: Written

More information

יחידה ארגון המחשב ושפת סף: שאלות תרגול

יחידה ארגון המחשב ושפת סף: שאלות תרגול פרק א יחידה 711998 ארגון המחשב ושפת סף: שאלות תרגול 1. נתון המספר השלילי 0eah )בגודל בית(, בייצוג משלים ל- 2. איזה מהמספרים הבאים הוא ערכו בעשרוני? א. -21 ב. -22 ג. -22 ד. -222 2. נתון המספר השלילי 0edh

More information

המבנה הגאומטרי של מידה

המבנה הגאומטרי של מידה התוכנה מאפשרת לרשום מידות מסוגים שונים בסרטוט, במגוון סגנונות ובהתאם לתקנים המקובלים. רצוי לבצע מתן מידות בשכבה המיועדת לכך. לכל מידה יש תכונות של בלוק. תהליך מתן המידות מתחיל תמיד מקביעת סגנון המידות.

More information

כפתור רדיו בחירה בודדת מתוך רשימת אפשרויות

כפתור רדיו בחירה בודדת מתוך רשימת אפשרויות תכנות בסביבת האינטרנט 1 כפתור רדיו בחירה בודדת מתוך רשימת אפשרויות כפתור רדיו משמש למקרים שבהם יש לבחור באפשרות אחת מתוך רשימת האפשרויות שבקבוצה. למשל: שאלון רב-ברירות )שאלון אמריקאי( שבו יש רק תשובה אחת

More information

THINKING ABOUT REST THE ORIGIN OF SHABBOS

THINKING ABOUT REST THE ORIGIN OF SHABBOS Exploring SHABBOS SHABBOS REST AND RETURN Shabbos has a multitude of components which provide meaning and purpose to our lives. We will try to figure out the goal of Shabbos, how to connect to it, and

More information

2 יחידות לימוד הוראות לנבחן רשו ם "טיוטה" בראש כל עמוד טיוטה. רישום טיוטות כלשהן על דפים שמחוץ למחברת הבחינה עלול לגרום לפסילת הבחינה!

2 יחידות לימוד הוראות לנבחן רשו ם טיוטה בראש כל עמוד טיוטה. רישום טיוטות כלשהן על דפים שמחוץ למחברת הבחינה עלול לגרום לפסילת הבחינה! בגרות לבתי ספר על יסודיים א. סוג הבחינה: מדינת ישראל בגרות לנבחנים חיצוניים ב. משרד החינוך קיץ תשע"ד, 2014 מועד הבחינה: 602 899222, מספר השאלון: מדעי המחשב 2 יחידות לימוד הוראות לנבחן משך הבחינה: שלוש

More information

ראש השנה דף. 1. A) Our משנה says,... שנראה בעליל בין שלא נראה בעליל.בין Based on this,פסוק what does the word עליל mean?

ראש השנה דף. 1. A) Our משנה says,... שנראה בעליל בין שלא נראה בעליל.בין Based on this,פסוק what does the word עליל mean? Name Email or Phone # (needed on 1 st page only) Page 1 of 5?בחינה times 1 st :דף of the חזרה (גמרא (if no indication, we ll assume Open גמרא Place an X if Closed.בל'נ marked, using the contact info above

More information

יחידה א. קוראים לי is my name אני I. Before you start

יחידה א. קוראים לי is my name אני I. Before you start יחידה א Before you start 1. Study the following keywords. There are many more words in the text, but you can figure out most of them by considering the context, and understand the text as a whole without

More information

A JEW WALKS INTO A BAR: JEWISH IDENTITY IN NOT SUCH JEWISH PLACES

A JEW WALKS INTO A BAR: JEWISH IDENTITY IN NOT SUCH JEWISH PLACES A JEW WALKS INTO A BAR: JEWISH IDENTITY IN NOT SUCH JEWISH PLACES Sinning in Disguise Like people of all faiths, Jews sometimes do things or go to places they are not supposed to. This session is not about

More information

Reflection Session: Sustainability and Me

Reflection Session: Sustainability and Me Goals: Participants will: identify needs in their home communities apply their sustainability learning to the conditions of their home communities design a sustainable project idea and evaluate the ideas

More information

ASP.Net MVC + Entity Framework Code First.

ASP.Net MVC + Entity Framework Code First. ASP.Net MVC + Entity Framework Code First 1 הקדמה בפרק הזה יוצג שימוש בFirst EntityFramework Code עבור ה use case הבאים : ASP.Net MVC ASP.Net Web API ASP.Net MVC + Scaffolding הערה : Framework Entity הוצג

More information

במבוא מורחב למדעי המחשב בשפת פייתון

במבוא מורחב למדעי המחשב בשפת פייתון עמוד 1 מתוך 11 בחינה במבוא מורחב למדעי המחשב בשפת פייתון 8630.0081.80 סמסטר ב', מועד ב',תשע"ב 12/08/2012 אוהד ברזילי, אמיר רובינשטיין הוראות )נא לקרוא!( משך הבחינה שלוש שעות, חלקו את זמנכם ביעילות. בבחינה

More information

ב "ה. ABC s of Judaism. Fundamentals of Jewish Thought and Practice. June 2007 Tammuz 5767 Jewish Educational Institute Chabad Brisbane

ב ה. ABC s of Judaism. Fundamentals of Jewish Thought and Practice. June 2007 Tammuz 5767 Jewish Educational Institute Chabad Brisbane ב "ה ABC s of Judaism Fundamentals of Jewish Thought and Practice June 2007 Tammuz 5767 Jewish Educational Institute Chabad Brisbane ABC s of Judaism Fundamentals of Jewish Thought and Practice What we

More information

Which Way Did They Go?

Which Way Did They Go? Direction Sheet: Leader Participants will chart the route that the Israelites took on their journey out of Egypt. There are two sets of directions available. The travelogue given in Shemot (Exodus) gives

More information